Cecilia Svenssson

V.21 (20+0 )

Publicerad 2014-11-16 20:41:35 i the life,

 
Går in i vecka 21 idag (wiiihooo) vilket betyder att halva tiden har gått och jag har bara gått upp 6kg hittills!
Känner på mig att det kommer bli en liten pojke som kommer ''ploppa'' ut eftersom att jag var väldigt liten när jag föddes. 
Min mamma gick bara upp 8kg under hela hennes graviditet med mig så det skulle inte förvåna mig om jag fick en liten pojke. Eller liten och lite, jag tror inte att det kommer bli en 4-5kg bebis utan mer en mellan 2,8kg - 3,3kg. Men allt beror på hur mycket socker som jag stoppar i mig. 

I början av min graviditet så åt jag väldigt mycket frukt, jag hade tappat suget av godis totalt. Men nu börjar jag få lite godis sug vilket skrämmer mig lite eftersom att det inte är så nyttigt (haha).
Men vi får se... Jag äter lite utav vad jag vill/får. 
Har ni några frågor så ställ gärna dom.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela