Cecilia Svenssson

Ett inlägg till min kärate vän Niklas

Publicerad 2012-04-10 16:53:56 i the life,


Hey Niklas !
Jag antar att allt är så jävla segt i skolan för dig nu när inte jag är där men ge inte upp för i framtiden kommer vi jobba tillsammans inom teater/film.
Själv lever jag som en smält glass här i stockholm och jobbar på att bli lite starkare som person.
Kan nog tacka dig för att du har hjälp mig så mycket och för att du har lyssnat på min pipiga röst hela tiden. Men annars mår jag bra, skulle varit bättre om jag kunde se er från Uppsala lite oftare...
Men skyll inte på mig för att jag gjorde slut med honom och blev tvungen att flytta hem
igen eftersom att du vet redan historian bakom det hela. höhehu
I alla fall, snart kommer jag upp till er och då jääävlar ska vi supa och fylle snacka !
Det var allt för mig och nu önskar jag dig EN RIKTIGT GOD JUL !!
Puuuuussssiluuss


Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela