Cecilia Svenssson

Längesen!

Publicerad 2014-11-25 12:19:05 i the life,

Hej på er! 
Det var ett bra tag sen jag bloggade. Anledning till det är för att jag har fått ett nytt jobb och har planerat mycket med min sambo angånde att flytta. 
Vi har nämligen hittat en lägenhet som vi känner oss nöjda med och nu hoppas vi bara att vi får den!

Men om vi ska prata om graviditeten så har det gått bra! Lillpojken rör sig väldigt mycket på kvällarna vilket är super mysigt (dock kan det göra lite ont ibland). Man kan liksom känna hur han vrider och vänder på sig.
Anledningen till att han rör sig mycket på kvällarna är på grund av att jag ''vaggar'' honom när jag rör på mig och då somnar han. Sen vaknar han nog när jag ligger och ska försöka sova.
Nu när jag är i vecka 22 så betyder det att han kommer växa väldigt mycket och en del av hjärnan utvecklas dvs att hjärnceller utvecklas mycket.

Sen det här med halsbränna som många kvinnor får under sin graviditet har inte drabbat mig så mycket.
Min mamma berättade för mig att när hon väntade min stora syster Ullis så hade hon mycket halsbränna. Min mamma tror att det kunde bero mycket på att Ullis föddes med mycket hår på huvudet vilket faktiskt kan stämma, för när min mamma väntade mig hade hon knappt någon halsbränna och jag föddes utan hår på huvudet. 
Nu ska jag börja fixa mig och sen åka till jobbet.
Vi ses senare :)
 
 
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela