Cecilia Svenssson

Baby boy!

Publicerad 2014-11-06 18:41:28 i the life,

Nu är hemligheten avslöjad, jag ska bli mamma till en envis lite pojke!
Har hållt hemligheten i 19 veckor och det känns så skönt att äntligen ha det sagt till alla.
Som ni kanske förstår så var ''mötet'' ett ultraljuds beskök.
Jag ville inte komma ut med något innan jag visste vad det var för kön och anledningen till det är för att min mage är inte så stor. (Har bara gått upp 3kg hittills men mer ska det bli.)

Det var så kul för det första vi fick se var att han ''stod'' på huvudet och sen var han jätte envis med att vända på sig. Barnmorskan skakade lite på magen för att se om han kunde vända på sig, vilket han självklart inte gjorde och efter många försöka så bad hon mig att hosta två gången och tillslut så vände han sig och låg på ryggen.  

Som ni kan se på första bilden så är det en hand som man sträcker ut.
Andra bilden han man se lite utav hans hand och sen ser man hans huvud och ett litet ben.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela