Cecilia Svenssson

Avlastningsbord check !

Publicerad 2014-12-03 17:42:00 i the life,

För första gången i mitt liv så har jag äntligen fått en ''Ölkagge''/ ''avlastningsbord'' eller heter det ''muskler i vila'' haha. Dock är det ett liv i min mage vilket är lite skillnad. 

Det känns faktsikt helt underbart att vara gravid. Alla känslor blir 1000 gånger så stora och jag kan bara känna lyckan i alla dessa humörsvängningar eftersom att jag vet att det bara är min kropp som måste ställa in sig på något helt nytt! 

Kan bara säga att vi har faktiskt ett namn till våran älskade pojke, men vad det r för något namn tar jag upp någon annan dag.  Eller varför inte be er om era favorit namn på pojkar..


( den som gissar rätt kan jag länka på min blogg ;) )

  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela